marți, 24 noiembrie 2015

De ce nu au caldura locuitorii orasului Galati



Domnule Primar, chiar daca dumneavoastra ati arat clar ca nu va intereseaza reclamatiile cetatenilor am sa va transmit urmatorul mesaj.
Subsemnata, CONDREA Narcisa Gersina, umil cetatean al acestui oras doresc sa-mi permiteti sa va MULTUMESC din toata inima pentru urmatoarele:
-          MULTUMESC ca NU AM CALDURA, fapt pentru care atat dumneavoastra cat si angajatii dumneavoastra ati contribuit major;
-          MULTUMESC ca NU AM CALDURA si astfel nu voi fi obligata sa va dau votul la urmatoarele alegeri asa cum ati considerat dumneavoastra;
-          MULTUMESC CA NU AM CALDURA pentru ca anagajatii dumneavoastra au inteles sa dea avizul unui presedinte autoales si fara respectarea prevederilor legale in desfasurarea alegerilor pe principiul ca “Sa aveti pe cine trage la raspundere”
-          MULTUMESC ca nu am caldura pentru ca cel pe care ati decis sa-l validati a promovat in randul asociatiei idea de a nu semna contractul de furnizare agent termic;
-          Va multumesc pentru ca singuri va sabotati si ati dat dovada de imcompetent profesionala in nenumarate randuri;
Va multumesc pentru ca orgoliul dumneavoastra si a angajatilor dumneavoastra (ma refer in mod special la cei pe care dumneavoastra personal i-ati angajat) este atat de mare incat am fost obligata sa studiez, sa ma documentez temeinic, mi-ati furnizat toate materialele necesare sub semnatura dumneavoastra astfel incat in acest moment eu, Condrea Narcisa Gersina va promit:
-          In calitate de fost membru UNPR voi adduce la cunostinta intregului oras despre toate abuzurile pe care le-ati savarsit;
-          In calitate de proprietar caruia iau fost incalcate toate drepturile elementare, voi aduce la cunostinta cetatenilor despre modul cum falimentara APATERM, in mandatul dumneavoastra a incarcat abuziv facturile de utilitati;
-          despre faptul cum au fost furati la propriu si create debite artificiale proprietarilor dar ati acoperit cu buna stiinta fraudele din asociatii, ati ingropat efectiv miliarde de lei pentru ca pe urma sa alergati cu mana intansa la guvern sa cereti imprumut;
-          despre faptul ca atat dumneavoastra cat si colegii din PSD si alti prieteni de-ai dumneavoastra ati creat cu buna stiinta dezastrul din asociatiile de proprietari;
-          … si multe altele pentru care cu placere in 5 ani de zile am adunat dovezi si pe care abia astept sa le folosesc
Ca urmare, va rog sa retineti, daca in 48 de ore de la primirea prezentei nu este incarcata instalatia si nu primesc raspuns, direct de la dumneavoastra ca voi primi caldura Eu Condrea Narcisa Gersina voi lua toate masurile premise de lege pentru a ma asigura ca nu veti mai candida NICIODATA LA functia de primar.
Puneti-ma la incercare……


PS. Intentionat nu am dat nici o data despre modul cum pot fi contactata pentru ca daca doriti sa ma gasiti aveti toate caile necesare.

Niciun comentariu: